کاوش جالب های نت

ساخت وبلاگ

به نقل از دویچه وله، شماری از پژوهشگران با به‌کارگیری استانداردهای تعیین‌شده علمی در بررسی چهره افراد مشهور به این نتیجه رسیدند که «هرد» زیباترین چهره جهان را دارد. این هنرپیشه آمریکایی اخیرا از همسر خود جانی دپ جدا شد.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 3:42

نه واقعا چه برسر بشر آمده!؟ با وجود این همه اخبار منفی در رسانه از کشت و کشتار وجنگ شاید دیگر امیدی به ذره ای انسانیت از این موجود دوپا نمانده باشد. ولی با دیدن این عکس ها مطمئن باشید که اگر امیدتان را به انسانیت از دست داده اید دوباره آن را به دست می آورید.

 

افسری که مردی را از خودکشی منصرف کرده بود ۸ سال بعد از دستان همان مرد که حالا تشکیل خانواده داده بود و پدر دو فرزند شده بود جایزه ای به پاس این عمل انسانی در یافت می کند.

 

گارسون پاکستانی که در تایم استراحت خود به بی خانمانی که نمی تواند از دستان خود استفاده کند، غذا می دهد.

2

 

پسربچه ی شجاعی که جان خود را به خطر انداخته تا جان این بچه آهو را از سیل نجات دهد.

3

 

مردی که کفش پای خود را به دخترک بی خانمانی می دهد.

4

 

یکی از کارمندان "وندیز" وقتی می بیند که پیرمردی که با واکر راه می رود نمی تواند از زیر باران خود را خارج کند یکی از چترهای رستوران را بر می دارد و پیرمرد را تا سر پناهی همراهی می کند.

5

 

در حین یکی از تظاهرات های برزیل فرمانده ی نیروهای ضد شورش فریاد میزند که "تورو خدا شلوغش نکنید، امروز تولدمه" ، در مدت زمان کوتاهی بعد از این گروهی از تظاهرات کننده ها با کیک تولد او را سورپرایز می کنند!

6

 

هر روز عصر این مرد سگ مریض خود را به دریاچه ی نزدیک محل زندگی خود می برد چون آب باعث می شود تا درد سگ آرام شود.

7

 

این آرایشگر هر روز یکشنبه در روز تعطیل خود به خیابان ها می رود و موهای بی خانمان ها به صورت رایگان اصلاح می کند.


8

 

 این دو جوان جان خود را به خطر انداخته اند تا جان یک بره را که در حال غرق شدن در آبهای طوفانی است را نجات دهند.

9

 

مرغ دریایی در دریاچه یخ زده گرفتار شده بود که این مرد با شنا در آبهای سرد این دریاچه جان آن را نجات داد.

10

 

و در نهایت این دو جوان که در روز کریسمس اینگونه بی خانمان ها را شاد می کنند.

11

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 124 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 3:42

«من و همسرم هر دو کار می کردیم ولی الان من به خاطر او کارم را از دست داده ام. ساسان از سن ۲ سالگی پیش مادرم بود. وقتی سه ساله شد آنقدر مادرم را اذیت کرد که او هم از دست بچه من خسته شد. باورتان نمی شود، بچه سه ساله با پرت کردن قاب عکس به طرف مادرم باعث شد که او بینایی یک چشم خود را از دست بدهد.

دیگر رو ندارم به دیدن پدر و مادرم بروم. بعد از آن جریان ساسان را به مهدکودک بردم. هر روزیکی از اولیای بچه های مهدکودک شکایت می کرد. ساسان چند بار بچه های دیگر را کتک زده بود. چند بار سوسک به جان بچه ها انداخته بود. باورتان نمیشود که این بچه حتی به حیوانات رحم نمیکند. بیش از صدبار ماهیهای قرمز عید را کشت. او دنبال گربهها میکند و آنها را میزند و…

یک روز با مربی مهدکودک دعوا کرد. من سرکار بودم که خبردادند بروم و ساسان را به خانه ببرم. آن روز صدبار از مربی و مدیران عذرخواهی کردم تا آنها راضی شدند یک فرصت دیگر به ساسان بدهند . هرچه از این بچه پررو و شیطان خواستم که از مربی خود معذرت بخواهد زیربار نرفت. فردای آن روز فهمیدم که ساسان در کلانتری بازداشت است.

سراسیمه از محل کارم به کلانتری رفتم. این پسر که نمیدانم باید چه چیزی درباره اش بگویم به خاطر تلافی و اذیت مربی خود مهدکودک را آتش زد. نمیدانم اصلاً کبریت را از کجا آورده بود. به هر حال خدا رحم کرد آن آتش سوزی فقط خسارت مالی داشت. ما خسارت را پرداختیم و من مجبور شدم کار خود را رها کنم و مواظب ساسان باشم.

من که هیچ، اگر تمام دنیا هم جمع شوند از پس این شیطان برنمی آیند. از سن ۴ تا ۶ سالگی خودم از او نگهداری کردم. این دو سال برایم یک عمر گذشت.

۳۰ سال بیشتر ندارم اما موهای سرم مانند زنان کهنسال سفید شده و زود پیرشده ام. در این دو سال جرأت نداشتم پلک برهم بگذارم. اگر یک لحظه غافل میشدم، او از خانه خارج میشد. تا حالا چند بار از پدرش، عموش و من دزدی کرد. برای آن که او این کارش را تکرار نکند پول بیشتری به او دادم اما این کار نه تنها کمکی نکرد بلکه باعث شد او بیشتر منحرف شود. او در یک چشم برهم زدن از خانه خارج می شد و با پولهایش چیزهایی می خرید که رو ندارم بگویم. آخر چه کسی باور میکند که یک بچه ۶ ساله در عرض پنج دقیقه cd مبتذل بخرد و به خانه برگردد؟

یکبار وقتی به دستشویی رفته بودم، او از خانه فرارکرد. سه روز تمام گم شد. بعد از سه روز خودش به خانه بازگشت. وقتی از او پرسیدیم که کجا بودی؟ گفت: برای تعطیلات رفته بودم شمال! بعدها فهمیدم که در آن چند روز در خیابانها می گشته و شبها را با کودکان خیابانی درپارکها سرمی کرده. هرچه روانشناس و مشاور در تهران بوده او را معاینه کردند. فکر میکردم رفتار او وقتی به مدرسه برود خوب خواهد شد. اما او روز اول مدرسه سر همکلاسی اش را شکست.

درعرض همین چند ماه بیست دفعه از مدرسه فرارکرده است. چند روز پیش هم دوباره فهمیدم که ساسان درکلانتری بازداشت است. وقتی به کلانتری رفتم فهمیدم که او بعد از فرار از مدرسه برای یک دختر ۱۸ ساله مزاحمت,تجاوز ایجادکرده، در ضمن یک بسته حشیش در جیبش بوده است.  من اصلاً نمیدانم آن بسته حشیش را از کجا آورده است.

پدرساسان یک پزشک است و من هم لیسانس حسابداری دارم. در تمام خانواده ما یک نفر وجود ندارد که سابقه کیفری داشته باشد. این بچه برای ما آبرو نگذاشته است. هنوز هفت سال بیشتر ندارد که پروندهای حجیم در دادگاه برایش تشکیل شده است.

من از قاضی پرونده خواسته ام که او را چند سال در کانون اصلاح و تربیت کودکان نگاه دارد. البته مطمئن هستم مسوولین آنجا هم از پس این جانور برنمی آیند و او را از آنجا هم بیرون خواهند کرد….»

و اما ساسان با چشمانی که از آن آتش زبانه میکشید و لبخندی زهرآگین مادر را نگاه می کرد انگار از اشک ریختن زن بیچاره لذت می برد.

روانشناسان پزشکی قانونی هوش ساسان را بیش از کودکان عادی اعلام کرده اند اما این کودک با چنین هوش و ذکاوتی باید در کانون اصلاح و تربیت دوران کودکی را بگذراند.

جام نیوز

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 120 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 3:42

در سبک زندگی مدرن بسیاری از افراد به غذاهای آماده که حاوی افزودنی های مصنوعی و مضر هستند و مواد مورد نیاز بدن را تامین نمی کنند روی می آورند. مصرف طولانی مدت مواد غذایی فست فودی به طور جدی می تواند برعملکرد کبد که مهمترین اندام سم زدایی بدن بوده تاثیر بگذارد.

به گفته کارشناسان بهداشتی، سم زدایی کبد امر مهمی است که هر فرد باید به آن توجه کند با  کمک به سم زدایی کبد، نه تنها سموم مضر از بدن خارج شده بلکه جذب و سنتز پروتئین وبه طور کلی عملکرد کبد بهبود پیدا می کند.

بهترین راه برای پیشگیری ابتلا به بیماری های هپاتیت یا کبد چرب پاکسازی منظم آن است.

این دستور غذایی طبیعی برای پاکسازی کبد بسیار مفید بوده وبه آسانی تهیه می شود.

مواد تشکیل دهنده:

چند عدد برگ نعنا تازه

آب لیموتازه

مقدار کمی پوست لیمو رنده شده

آب پرتقال

یک لیتر آب 

عسل خام 

طرز تهیه:

آب را در ظرفی ریخته و بجوشانید سپس برگ های نعناع را به آن اضافه کرده و پنج دقیقه درهمین دما بجوشد حال ظرف را از روی حرارت برداشته و صبر کنید سرد شود اکنون آب لیمو و پرتقال را همراه با پوست لیمو رنده شده و عسل به آن اضافه کنید، حال معجون معجزه آسا پاکسازی کبد ما آماده است.

این دستور شگفت انگیز نه تنها کبد شما را پاکسازی می کند بلکه سیستم هضم و گوارش شما را نیز بهبود می بخشد. این نوشیدنی را می توانید به صورت سرد و گرم به طور مداوم مصرف کنید.

باشگاه خبرنگاران

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 4:39

میزان: یکی از همسایه ها مدتی بود از شوهرش جدا شده بود.حدود 25 سالی داشت، یک روز خواست ماهواره برایش نصب کنم وقتی پایین آمدم سحر پای برنامه مستهجن نشسته بود، پیشنهاد رابطه داد؛ من هم که همیشه این صحنه ها و دیدن زنان نیمه عریان را در ذهنم تصویر می کردم پیشنهاد شیطانی اش را پذیرفتم. او شیشه هم مصرف می کرد، تعارف کرد اما من از اسمش هم وحشت داشتم، فردای آنروز سحر تنظیم شبکه ها را بهانه کرد من هم که هنوز در هوای لذت رابطه دیروز بودم به سرعت خودم را رساندم؛ یک لحظه به آینده نگاه کردم، همه چیز مبهم و تاریک به نظرم آمد سحر متوجه شد همه حواسم پیش او نیست، پایپ دستم داد گفت:مشکلات را باید سوزاند و دود کرد.


بعد از آنروز، هروئین را هم، او با من آشنا کرد... حدود شش ماهی گذشت از محله ما رفتند، هیچوقت فکر نمی کردم قول و قرارهایش هم مثل نشئگی دود، لحظه ای باشد، حتی خداحافظی هم نکرد...

موادم را سحر جور می کرد، او که تنهایم گذاشت خماری به سراغم آمد، پرخاشگر و عصبی و دیوانه شده بودم، برای پول مواد، خودم را به در و دیوار می زدم، اثاثیه خانه را می شکستم تا مادر فلک زده ام از در و همسایه پولی جور می کرد.

چند ساعتی خوب بودم اما توی آن حال و روز نگاه و اشک ها و صورت رنجور مادرم عذابم می داد، پنج بار ترک کردم؛ اما وقتی می دیدم بعد از ترک هم، همه جا تاریک و ظلمات است دوباره شروع می کردم، انگاری یکی می گفت: آنقدر بکش تا بمیری...

چهار سال از اولین تجربه مصرف موادم می گذرد...

حالا یاسر 16 ساله و معتاد به انواع مواد مخدر می خواهد به خاطر قولی که دختر عمه اش برای ازدواج به او داده، سلامتی اش را بدست آورد.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 129 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 4:39

زني كه مدعي بود دخترش توسط پدر سنگدل خانواده مورد تجاوز قرار گرفته، درخواست طلاق خود را به دادگاه خانواده ارائه كرد.

اين زن پس از حضور در دادگاه به قاضي گفت: حدود ۹ ماه قبل به يك ماموريت كاري رفته بودم و در اين مدت دختر ۱۰ ساله‌ام در خانه با پدرش تنها بود. پس از اين ماموريت به مرور زمان متوجه رفتارهاي غيرعادي دخترم شدم. اين رفتارهاي غيرعادي تا آنجا ادامه داشت كه مشاور مدرسه او نيز از آنها آگاه و من را نيز در جريان گذاشت.

وي كه از نظر روحي بسيار شكسته شده بود، درباره‌ نحوه اطلاع از تجاوز به دخترش گفت: پس از گذشتن چند ماه از ماجرا متوجه افت شديد تحصيلي دخترم در مدرسه‌اش شدم و افت تحصيلي و رفتارهاي غيرعادي او را به مشاورش در مدرسه اطلاع دادم. مشاور مدرسه هم پس از صحبت با دخترم، متوجه تجاوز به دختر ۱۰ ساله‌ام شد. پس از آن من تا چند ماه رفتارهاي اطرافيان را زير نظر گرفتم اما اميدوار بودم كه اين گمان نادرست باشد.

اين زن ادامه داد: پس از گذشت چندين ماه، صحبت‌هاي مشاور مدرسه با دخترم نتيجه داد و او سرانجام از تجاوز پدرش پرده برداشت. وقتي اين موضوع را از زبان مشاور شنيدم نمي‌دانستم بايد چه كنم و يا چه بگويم. پس از آن تنها سعي كردم دخترم را از پدرش دور كنم چرا كه او با يادآوري خاطرات و اتفاقات پيش آمده هر روز از نظر روحي ضعيف‌تر مي‌شد.

پس از صحبت‌هاي مادر ۳۴ ساله، پدر دختر در برابر قاضي حاضر شده و با ابراز پشيماني از تجاوز به دخترش عنوان كرد: اين اتفاق امري غيرارادي بوده و من خود نيز از كرده‌ام پشيمانم.

قاضي پس از شنيدن سخنان مرد، رو به او كرد و پرسيد: پشيماني كه شما مي‌گوييد تنها در صورتي مي‌تواند موضوعيت داشته باشد كه اين عمل يك بار به وقوع پيوسته باشد اما طبق آنچه در پرونده موجود است شما چندين بار به دختر ۱۰ ساله خود تجاوز كرده‌ايد آيا واقعا پشيماني شما حرفي درست است؟

پدر در پاسخ به سوال قاضي با اظهار ندامت دوباره از عمل خود، اظهار كرد: هر بار پس از اين عمل، عذاب وجدان شديدي به سراغم مي‌آمد و حتي ساعت‌ها گريه مي‌كردم؛ اما گويي اين تجاوزها غيرارادي انجام مي‌شد و من نمي‌توانستم جلوي حس دروني خودم را بگيرم. حالا نيز كل هزينه درمان دخترم را تا آخرين ريال پرداخت خواهم كرد تا اين كار خود را جبران كنم.

زن پس از شنيدن سخنان همسرش تاكيد كرد كه تنها درخواستش از دادگاه طلاق و دادن حضانت بچه به اوست و بر اين اساس قاضي نيز در پايان دادگاه حكم طلاق را صادر كرد.

ایسنا

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 4:39

وکیل مهدی طارمی درباره اتفاقات و مسائل پیرامون بازگشت طارمی بيانيه‌ای را منتشر كرد كه به بسياری از ابهامات پاسخ می‌دهد. او در این باره و اتفاقاتی که رخ دارد چنين نوشت:

۱. نمی توان موارد حقوقی ماجرا را مطرح کرد زیرا باعث می شود در صورت اقدامات حقوقی باشگاه ترکیه ای دست خودمان را رو کرده باشیم. تلاش شده همه جوانب امر سنجیده شود و مستندات لازم وجود دارد که نگرانی ها را رفع می کند. از یکی دو روز پیش همه امور لازم انجام شده و انشاالله با دعای خیر شما عزیزان مشکلی نخواهد بود.

۲. شب قدر بود که خبر عقد قرارداد مهدی با ریزه اسپور منتشر شد. دم افطار عکس ها را که دیدم شوکه شدم. سیل هجمه ها به من شروع شد. باور کردنی نبود، همان موقع به آقای ترکاشوند زنگ زدم. او هم مثل من شوکه از اتفاقاتی که رخ داده بود ترجیح داد حرفی نزند. به دکتر طاهری زنگ زدم، در مراسم احیا بود. گفت امشب وقت گله گذاری از آدم ها نیست. دعا کن مهدی عاقبت بخیر شود.

۳. مهدی بعد از عقد قرارداد به ایران برگشته بود و یک روز صبح اول وقت دکتر طاهری تماس گرفت بیا باشگاه. تا رفتم پرسید با مهدی تماس داشتی؟ گفتم نه. گفت حواست بهش باشه. خبر دارم از اشتباهاتش پشیمون شده. کمکش کن. ماها سر قضیه رفتن او توهین شنیدیم ولی تنهاش نزار. بعد گفت فکر کن ببین چه جوری میشه کمکش کرد که برگرده. گفتم مطمئنید خودش میخواد برگرده؟ گفت شک نکن.

۴. تمام مدارکی که داشتیم را چند روز بررسی کردیم. دو سه جلسه مفصل در دفتر یک دوست مشترک من و ترکاشوند برگزار کردیم. از چندین و چندجا حتی از داوران دیوان بین المللی ورزش مشورت گرفتیم. با وکلای خارجی مشورت شد و به یکسری جمع بندی هایی رسیدیم. دو جلسه هم شبانه با دکتر طاهری داشتیم. همه جمع بندی ها به اینجا ختم شد که اگر خود طارمی بخواهد می شود اقداماتی انجام داد. رایزنی و اخذ نظر کادر فنی هم با دکتر طاهری بود.

۵. در تمام این مدت تلاش شد موضوع علنی نشود وخوشبختانه همین گونه هم شد. مهدی هم علنا از همه عذر خواهی کرد. برای پیگیری بهتر موضوع، علیرضا نیکومنش عزیز به رغم همه مشکلات از پرتغال به ترکیه رفت تا روال امور را از آنجا مدیریت کند. او آنجا قرار بود نظر نهایی طارمی را هم جویا شود که خوشبختانه خود مهدی گفت قبول دارم اشتباه کردم و حاضرم هر تاوانی بدهم تا باردیگر به پرسپولیس برگردم. جمله جالب او این بود که من از رفتن به ترکیه پشیمان نیستم بلکه بابت از دست دادن پرسپولیس پشیمانم. می خواهم باردیگر پرسپولیسی شوم. نکته جالب اینجا بود که صبح شنبه قرار بود ترکاشوند هم به ترکیه برود. دکتر طاهری عصر جمعه به من گفت با ترکاشوند هماهنگ باش. شب داشتیم برنامه های فردا را هماهنگ میکردیم که خبر رسید ترکیه کودتا شده 

۶. ترکاشوند به شوخی می گفت نقشه کشیده اید من را به کشتن بدهید؟خودتان بروید. خلاصه پرواز او کنسل شد ولی کارها روال خود را طی کرد.

۷. شب قبل از آن بعد از مدت ها با مهدی صحبت کردم و متوجه شدم مصمم است برگردد. می گفت کوه انگیزه هستم و می خواهم جبران کنم.

۸. امروز خوشبختانه همه چیز تمام شد.

۹. دوستانی در این میان تلاش های موثری داشتند که از بیان اسم شان به دلیل خواست خودشان خودداری می کنم. ممنون از لطف آنها.

۱۰. شماره نه برگشت، اشتباه کرد. قبول، حالا وقت یکدلی است.

مشرق

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 6:52

آزیتا حاجیان و دخترش مهراوه شریفی نیا ، امیرحسین رستمی ، نازنین بیاتی و لیندا کیانی از جمله بازیگرانی بودند که در این مراسم حضور داشتند

mehrave sharifian and azita hajian عکس های بازیگران در افتتاحیه فيلم پشت در خبري نيست

1468753548 عکس های بازیگران در افتتاحیه فيلم پشت در خبري نيست

1468815775 عکس های بازیگران در افتتاحیه فيلم پشت در خبري نيست

1468770283 عکس های بازیگران در افتتاحیه فيلم پشت در خبري نيست

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 6:52

این ازدواج در حالی اتفاق افتاد که فقط 3 هفته از آشنایی آنها می‌گذشت. «المدا ارل» در این باره گفت: در مراسم تشییع و تدفین پسرم با «گری» که 54 سال از من کوچکتر است، آشنا شدم و خیلی زود متوجه شدیم که عاشق یکدیگر هستیم به همین خاطر ازدواج کردیم.این زوج که به نظر می‌رسد در کنار هم لحظات خوشی را سپری می‌کنند از این تصمیم راضی بوده و نگران اختلاف سنی‌شان نیستند و اینکه دیگران درباره آنها چگونه فکر می‌کنند، برایشان به هیچ عنوان اهمیت ندارد.

ازدواج زن 71 ساله با پسر 17 ساله+عکس عروس و داماد

روزنو

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 6:52

آیا واقعا این تصویر روح جدا شده از بدن را نشان می دهد؟ براستی بعد از مرگ چه اتفاقاتی در انتظار هر شخصی است.

تصویر وهم آور از تصادف منجر به مرگ موتورسواری گرفته شده که شکلی شبیه شبح را بالای بدن قربانی نشان می دهد.

این عکس توسط "سائول وازکوئز" راننده کامیونی عصر سه شنبه گرفته شده است.


 

شکار تصویر روح

تصاویر جنجال برانگیز به محض آپلود در فیس بوک توسط کاربران بی شماری مشاهده شده است و هزاران نفر ادعا کرده اند که روح موتورسوار در این تصویر شکار شده است.

وازکوئز این عکس را ساعت 18:30 روز سه شنبه گرفته و بلافاصله در فیس بوک به اشتراک گذاشت و نوشته بود که به تصویر بالای جسد دقت کنید! قربانی موتورسواریست که نام اش فاش نشده و در این سانحه بشدت مجروح شده بود.

طبق اظهارات اورژانس وی به بیمارستان انتقال داده شده، اما از شدت جراحات وارده جان باخته است.

سیمرغ

- - , .
.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 7:52

مهدی طارمی با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش موفقیت پرسپولیس را آرزو کرد.

گفتنی است؛ با توجه به توافق‌های بین باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی و تعهداتی که از این ناحیه برای دو طرف وجود دارد، اقدامات لازم از سوی باشگاه صورت گرفت و بر همین اساس، زمینه بازگشت آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران

- - , .
.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 7:52

08:51: کودتاچیان در بیانیه‌ای اعلام کردند که همچنان برای ادامه مبارزه مصمم هستند.

08:40: خبرها حاکی از آن است که در جریان بمباران مناطق نزدیک کاخ ریاست‌جمهوری ترکیه، 5 نفر کشته شده‌اند. 

08:34: خبرگزاری رویترز گزارش کرد که حدود 50 سرباز که در تلاش برای کودتای نظامی در ترکیه دست داشتند، در یکی از پل‌های امتداد «بسفر» استانبول تسلیم شدند و تانک‌های خود را با دستانی که به نشانه تسلیم بالا بردند، ترک کردند.

08:32: نخست‌وزیر ترکیه از انتصاب «اومیت دوندار» به‌عنوان رئیس جدید ستاد مشترک ارتش خبر داد. وی فرمانده بخشی از ارتش ترکیه است که استانبول را تحت کنترل دارد.

08:31: فرماندار استانبول اعلام کرد که یک ژنرال که فرماندهی کودتا را بر عهده داشته، بازداشت شده است. 

8:27: «بینالی یلدیریم»، نخست‌وزیر ترکیه از انتصاب «اومیت دوندار» به‌عنوان رئیس جدید ستاد مشترک ارتش خبر داد. وی فرمانده بخشی از ارتش ترکیه است که استانبول را تحت کنترل دارد. 

08:26: طبق گزارش روزنامه انگلیسی «گاردین»، مقامات دولتی ترکیه می‌گویند که کودتا در حال حاضر به پایان رسیده است، با اینحال، اردوغان تصدیق کرد که «آشوب‌های اندکی» همچنان در آنکارا ادامه دارد.

08:23: شبکه سی ان ان در حال پخش تصاویری از نظامیان ترکیه بر روی پل «بسفر» در استانبول است که در حالی تانک‌های خود را ترک می‌کنند که دستانشان به نشانه تسلیم بالای سرشان است. 

08:19: منابع خبری از محاصره تنگه «بسفر» به دست نیروهای کودتا خبر می‌دهند. در صورت صحت این خبر، کودتاچیان به یک تنگه حیاتی دست یافته‌اند. 

08:16: خبرگزاری فرانسه گزارش کرد که جنگنده‌های حامی دولت در حال حمله به تانک‌های کودتاچیان در اطراف کاخ ریاست جمهوری ترکیه هستند.  

08:14: خبرگزاری آناتولی ترکیه از سرنگونی یک بالگرد کودتاچیان در اطراف آنکارا خبر داد. 

8:12: اردوغان در جمع هواداران خود تصریح کرد که محکم ایستادگی می‌کند و مصالحه نمی‌کند و خطاب به «فتح الله گولن» و هوادارانش گفت که دیگر بس است و ادامه داد: اگر جرئت دارید به ترکیه بازگردید.

08:04 اردوغان در جمع هوادارنش تأکید کرد که «ترکیه را ترک نخواهم کرد.» 

08:01: شبکه العربیه گزارش کرد که رئیس‌جمهور ترکیه بین هواداران خود در استانبول حاضر شد.

7:57: یک فروند جنگنده اف - 16، منطقه‌ای در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری ترکیه را با دو بمب مورد حمله قرار داد. برخی معترضین به کودتا مجروح شده‌اند. 

7:54:رویترز گزارش کرد که تنگه «بسفر» به دلایل امنیتی به روی نفتکش‌ها بسته شده است. 

7:47: «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری ترکیه تلاش برای کودتا را «خیانت» خواند و ضمن اعلام اینکه مصالحه نمی‌کند، گفت: «برای مردن آماده‌ام».

7:40: برخی اخبار حکایت از آن دارد، 13 نفر که قصد ورود به کاخ ریاست‌جمهوری ترکیه را داشتند، دستگیر شدند.

07:31: برخی منابع از سرنگونی یک جنگنده اف - 16 کودتاچیان خبر می‌دهند. این خبر تائید نشده است.

07:30: دادستان عمومی ترکیه تعداد کشته‌ها در سراسر این کشور را 60 نفر عنوان کرد.

 07:24: نخست‌وزیر ترکیه خواستار برگزاری جلسه فوری پارلمان این کشور شد.

07:04: فدریکا موگرینی، خواستار نشست فوری وزرای خارجه اتحادیه اروپا برای «بررسی اوضاع فعلی ترکیه، هماهنگ‌کردن پیام‌های سیاسی و حمایت از شهروندان این اتحادیه در ترکیه» شد.

07:01: دفتر دادستانی ترکیه اعلام کرد که وقایع کودتای جمعه در این کشور تنها در شهر آنکارا دست‌کم 42 کشته برجای نهاده است. 

06:56: روزنامه دیلی صاباح گزارش داد همه پروازها در فرودگاه آتاتورک از ساعت 6 صبح به وقت محلی به حالت عادی بازخواهد گشت. 

06:50: رویترز به نقل از برخی شاهدان عینی مدعی شد سربازان حامی کودتا، بار دیگر کنترل فرودگاه آتاتورک را به دست گرفته‌اند. 

06:35: نخست‌وزیر ترکیه دستور شلیک به سمت هواپیماهای «ربوده شده توسط کودتاگران» را صادر کرد. 

06:33: عکس/بازداشت سربازان حامی کوتا به دست مردم

06:18:  بینالی ایلدیریم نخست‌وزیر ترکیه گفت تاکنون دستکم 120 نفر از کسانی که در کودتا دست داشته‌اند، بازداشت شده‌اند.

وی همچنین گفت اقدام کودتاگران از تروریست‌ها هم بدتر بوده است. او از مردم ترکیه خواست خیابان‌‌ها را ترک نکنند. 

06:10: پخش شبکه سی‌ان‌ان ترک از سر گرفته شده و مجری این شبکه به استودیو بازگشته است. با این حال از پشت صحنه همچنان صدای داد و فریاد به گوش می‌رسد.

05:50: همزمان با اظهارات اردوغان انفجار مهیبی در استانبول به وقوع پیوست. 

05:39: رجب طیب اردوغان، در اولین اظهارات در جمع مردم جنبش گولن را عامل این کودتا دانست و گفت که ترکیه را نمی‌توان با اقدامات غیرقانونی متوقف کرد و جنبش «گولن» قادر به اداره این کشور نیست. 

وی همچنین گفت: «ترکیه دیگر ترکیه قدیم نیست و ترکیه جدید تصمیم خود را گرفته است. ما در فرودگاه آتاتورک هستیم که تا چند هفته قبل هدف حمله تروریستی داعش قرار بود.»

آقای اردوغان در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که کودتاگران بهای سنگینی پرداخت خواهند کرد. 

05:32: اردوغان بعد از پیاده شدن از هواپیما در فرودگاه استانبول سخنرانی کرد. مصاحبه وی با شبکه TRT انجام شد که از عاملان کودتا پس گرفته شد. وی گفت که عاملان این کودتا مجازات خواهند شد. جمعیت زیادی اردوغان را احاطه کرده‌اند. 

05:25:  شبکه المیادین از وقوع انفجار در فرودگاه آتاتورک استانبول خبر داده است. 

05:23: خبرگزاری رویترز گزارش داد عوامل کودتا ساختمان پارلمان را بمباران کردند. ساختمان پارلمان سه بار هدف قرار گرفت. 12 نیروی پلیس بر اثر این حملات زخمی شدند. 

05:21: ‏روزنامه «حریت» ترکیه نیز خبر داد که عده‌ای سرباز ارتش وارد مقر این روزنامه شده‌اند و آنها را گروگان گرفته‌اند.

05:16: پخش برنامه‌های «سی.ان.ان ترک» قطع شد. گزارش‌ها حاکی است نیروهای ارتش وارد ساختمان این رسانه شده‌اند.

05:15: محمد جواد ظریف در توئیتر نوشت که دفاع جانانه مردم ترکیه از دموکراسى و دولت منتخبشان ثابت مى کند که کودتا جایى در منطقه ما نداشته و محکوم به شکست است. 

05:11: خبرنگار الجزیره می‌گوید وضعیت تا دقایقی پیش خوب بود اما ناگهان تغییر کرد و نگران کننده شده است. جنگنده ای تا کنون 4 بار در دقایق گذشته دیوار صوتی را شکسته است. 

05:05: منابع خبری از شنیده شدن صدای تیراندازی در میدان تقسیم استانبول خبر می‌دهند. جنگنده‌ها در ارتفاع کم پرواز می‌کنند. مردم روی زمین خوابیده‌اند. 

05:02: شبکه خبری الجزیره می‌گوید صدای انفجار هنوز در آنکارا به گوش میرسد و نمیتوان به طور قطعی گفت که کودتا در این شهر به پایان رسیده است.

05:01: شبکه خبری الجزیره نوشته فرمانده نیروی هوایی هنوز به کودتا واکنش نشان داده که این موضوع گمانه‌ها درباره احتمال دست داشتن او در ماجرا را تأیید می‌کند. 

04:57: «بینالی ایلدیریم»، نخست‌وزیر ترکیه با بیان اینکه اوضاع بار دیگر در کنترل دولت قرار گرفته، «فتح‌الله گولن» را که در آمریکا ساکن است، عامل کودتا دانسته است.

احمد داوود اغلو نخست‌وزیر پیشین هم با متهم کردن گولن، گفته است که به زودی اسامی افراد دخیل در کودتا اعلام می‌شود.

شبکه الجزیره به نقل از یکی از مشاوران ارشد اردوغان نوشته است که فتح‌الله گولن پشت کودتا بوده است.

این در حالی است که گولن دست داشتن در کودتا را رد و این اقدام ارتش را به شدت محکوم کرده است. 

 04:54: برخی اخبار تأیید نشده حاکی است هواپیمای اردوغان در فرودگاه آتاتورک فرود آمده است. 

04:48: تلویزیون تی‌آرتی ترکیه که بعد از کودتا قطع شده بود، پخشش را از سر گرفت. 

04:44: هواپیمای اردوغان بر فراز استانبول در پرواز است و منتظر اجازه فرود است.

04:36: عکس/ مقاومت مردم مقابل تانک‌های عوامل کودتا در فرودگاه آتاتورک

04:32: عکس/بازداشت عوامل کودتا

04:29: نخست‌وزیر ترکیه بر فراز آنکارا، منطقه پرواز ممنوع کرد و گفت که هر هواپیمایی که بر فراز آنکارا پرواز کند ساقط می‌شود. 

04:28: سازمان اطلاعات و امنیت ترکیه اعلام کرد وضعیت به حالت عادی است. 

04:27: نخست وزیر ترکیه از احزاب مخالف دولت به دلیل عدم حمایت از کودتای نظامی تشکر کرد.

با وجود برخوردهای شدید دولت اردوغان با مخالفان سیاسی ، تقریبا همه گروهای و احزاب این کشور با کودتای نظامی مخالفت کرده و خواستار احترام به نهادهای قانونی شدند. 

04:23: «احمد داووداوغلو»، نخست‌وزیر سابق ترکیه گفت پیش از این هم با کودتا مواجه شده بودیم اما این بار مردم در کنار حکومت ایستادند. فرماندهان ارتش اجازه ندادند این اقدام غیر قانونی به نتیجه برسد. مردم ترکیه نشان دادند که از لحاظ دموکراتیک رشد کرده اند. امشب شب عزت ماست. اکنون زمان مناسبی برای حمایت از دموکراسی بود. 

04:22: عکس/ بازداشت عوامل کودتا توسط مردم

04:17: رئیس سازمان اطلاعات ترکیه گفت رئیس ستاد ارتش که گروگان گرفته شده بود به کار خود بازگشته است. 

04:12: خبرگزاری آناتولی گزارش داد ژنرال «محرم کوسا»، (عکس زیر) مشاور رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه، فرماندهی کودتا را بر عهده داشته است.

04:10: شبکه خبری الجزیره گزارش داد 8 نفر در تیراندازی به افراد شرکت کننده در تظاهرات میدان تقسیم زخمی شدند. در پی درگیری‌ها در این منطقه، ارتش از میدان عقب‌نشینی کرده است.

یکی از مشاوران ارشد اردوغان هم گفته است که برخی از افراد نزدیک به گولن در کودتا دست داشته‌اند. 

وزیر کشور ترکیه گفته است که کودتا در ترکیه شکست خورده است.
برخی منابع از شنیده شدن صدای یک انفجار دیگر در نزدیکی ساختمان تلویزیون ترکیه خبر داده‌اند.  

04:07: رسانه‌های محلی ترکیه از انفجار در نزدیکی پارلمان ترکیه خبر داده‌‌‌اند. 

04:01: بعد از پس گرفتن تلویزیون دولتی و فرودگاه آتاتورک توسط مردم و نیروهای حامی اروغان، روند تحولات به سمت شکست کودتا پیش می‌رود.  نیروهای عوامل کودتا در حال بازداشت شدن هستند. 

03:53: صدها نفر از مردم با شعارهای ضد کودتا وارد فرودگاه آتاتورک شدند.

03:51: جان کری وزیر خارجه آمریکا به همتای خود در ترکیه اطلاع داد که آمریکا به صورت مطلق از دولت غیرنظامی و منتخب و دموکراتیک در ترکیه حمایت می کند.

03.31: بان‌کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای خواستار حفظ آرامش در ترکیه شد. 

03:28: عکاس خبرگزاری فرانسه می‌گوید ارتش ترکیه به روی معترضان در استانبول آتش گشوده است. این تیرانداری تلفات داشته است. 

03:10به گزارش خبرگزاری رویترز، شاهدان اعلام کردند صدای دو انفجار مهیب در مرکز آنکارا، پایتخت ترکیه، شنیده شد.

مجری شبکه خبری سی ان ان هم گفت در فاصله سه ساعت پس از آغاز کودتای نظامی هیچ بیانیه ای از سوی دولت آمریکا یا مسئولان ناتو که ترکیه در آن عضویت دارد منتشر نشده این درحالی است که هرگونه پیام حمایت آنها می تواند برای اردوغان نخست وزیر ترکیه بسیار مهم باشد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، سخنگوی نیروی هوایی ارتش آمریکا روز جمعه گفت نیروی هوایی از کودتا در ترکیه مطلع شده است و اقدامات لازم را به منظور تضمین امنیت پرسنل خود در پایگاه هوایی اینجرلیک ترکیه انجام خواهد داد.

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: نخست وزیر ترکیه اعلام کرد کودتاچیان در برخی از شهرها اسلحه و مهمات زیادی به دست آورده اند.

03:02- کودتاگران در نزدیکی پل «بوسپوروس» هم به سمت معترضان آتش گشوده‌اند. 

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: نخست وزیر ترکیه اعلام کرد کودتاچیان در برخی از شهرها اسلحه و مهمات زیادی به دست آورده اند.

 

03:00شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد، بخش زیادی از بدنه ارتش با کودتاچیان نیستند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، خبرگزاری آناتولی ترکیه از شلیک بالگردهای ارتش ترکیه به طرف مقر دستگاه اطلاعات ملی این کشور در آنکارا خبر داد.

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد: صدای انفجارهای پی در پی همچنان در آنکارا به گوش می رسد.

02:55شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: جنگنده های ارتش ترکیه ساختمان دستگاه امنیتی را در آنکارا هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: معاون نخست وزیر ترکیه اعلام کرد دولت همچنان کنترل اوضاع را در دست دارد.

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: جنگنده های ارتش ترکیه ساختمان دستگاه امنیتی را در آنکارا هدف قرار دادند.

02:50شبکه تلویزیونی الجزیره : نیروهای ارتش در اطراف فرودگاه آتاتورک از مقابل تظاهرکنندگان عقب نشینی کردند.

02:50- تانک‌ها اقدام به تیراندازی در حوالی ساختمان پارلمان ترکیه کرده‌اند. 

**حسن روحانی رئیس جمهور ایران دستور تشکیل جلسه فوری شورای عالی امنیت ملی را صادر کرد.

البته هنوز مقامات رسمی این خبر را تأیید نکرده اند.

*  جنگنده های واکنش سریع ارتش از تهران.اصفهان و همدان به همراه تیپ ویژه تکاوران کرمانشاه به تبریز اعزام شدند.

رییس گروه تحقیقات دفاعی امنیتی مرکز مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری ایران:
‏شایعه عبور هواپیمای⁧ اردوغان⁩ از مرزهای شمال غرب و اسکورت توسط ⁧نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی⁩ را رسماً تکذیب میکنم.

02:40- مردم به سمت تانک‌های ارتش حرکت کرده و تانک‌ها را محاصره کرده‌اند. 

02:31: یک عامل انتحاری خود را در میان نیروهای ارتش در آنکارا منفجر کرد. 

02:30: خبرگزاری فرانسه از شنیده شدن صدای انفجار قدرتمند در آنکارا خبر داد.

02:17شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری از درگیری میان پلیس و ارتش ترکیه در آنکارا خبر داد.

02:16به گزارش خبرگزاری رویترز ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در صفحه توییتر خود نوشت ایران به شدت نگران « بحران » در ترکیه است.

 

02:15: پس از درخواست رجب طیب اردوغان برای تجمع مردم، جمعیت در حال حرکت به سمت خیابان وطن، در استانبول است. مردم، علیه کودتاگران شعار می‌دهند. 

02:15به گزارش خبرگزاری رویترز، منابع دولتی آمریکا اعلام کردند آمریکا معتقد است تلاشی برای کودتا در ترکیه جریان دارد و در حال حاضر مشخص نیست چه کسی برنده خواهد بود.

 خبرگزاری فرانسه در خبری فوری از وقوع دو انفجار شدید در آنکارا خبر داد. ا

02:15جشبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری از کشته شدن یک تن در درگیری های خیابان وطن استانبول خبر داد.خی فوری از تیراندازی بسوی مقر ریاست جمهوری ترکیه خبر داد.

02:15 شبکه تلویزیونی العالم در خبری فوری از کشته شدن یک تن در درگیری های خیابان وطن استانبول خبر داد.

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری از تیراندازی به سوی مقر ریاست جمهوری ترکیه خبر داد.

خبرهای غیر رسمی عراق از عقب نشینی سریع نیروهای ترکیه ای مستقر در اطراف موصل و بازگشت به خاک ترکیه خبر دادند .

رییس تشکیلات حزب عدالت و توسعه در استانبول: رییس جمهور در حال آمدن به فرودگاه آتاترک است از تمام مردم استانبول می خواهم به فرودگاه بیایند. اردوغان در گفتگوی زنده تلویزیونی از تمام مردم ترکیه خواست به میدان ها بیایند.

اردوغان از مردم استانبول خواست به فرودگاه آتاتورک بیایند، خطاب به کودتاگران گفت شما هم با تانک هایتان بیایید تا ببینیم آیا می توانید حریف مردم شوید.

پروازهاي فرودگاه امام خمینی به تركيه كنسل شد.

02:10: رسانه‌های محلی از شنیده شدن صدای تیراندازی در میدان تقسیم خبر داده‌اند.

02:10پیام تصویری اروغان از طریق گوشی موبایل مجری یکی از شبکه های تلویزیونی ترکیه پخش شددر این پیام تصویری اردوغان خطاب به مردم ترکیه گفت: مردم به خیابان ها بیایند، مردم در همه میدان ها تجمع کنند،علیه کودتا پیروز خواهیم شد، کودتا از سوی گروه کوچکی از نظامیان بود.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رییس جمهوری ترکیه از مردم خواست به دولت اعتماد داشته باشند و برای مقابله با کودتا به خیابانها بیاند. وی اعلام کرد به سوی آنکارا حرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه با شبکه تلویزیونی سی ان ان ترکیه با استفاده از تلفن همراه گفت گمان نمی کند توطئه گران موفق شوند.

اردوغان افزود این اقدامی است که یک « ساختار موازی » ترغیب به آن کرده است.

02:06شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: نخست وزیر ترکیه اعلام کرد همه اقدامات لازم را حتی اگر منجر به کشته شدن عده ای شود در برابر کودتاچیان انجام خواهیم داد.

هجوم مردم ترکیه به پمپ بنزین و عابربانک ها

 عکس زیر تصویری از پرواز جت‌های ارتش با ارتفاع پایین بر فراز آنکارا را نشان می‌دهد.

خبرگزاری اسپوتنیک وابسته به روسیه: جنگنده های ایرانی یک هواپیمای مسافربری ترکیه ای را در شمال غرب کشور تا تهران اسکورت کرده اند

01:57: ارتش ترکیه گفته که ستاد صلح کشور را اداره خواهد کرد. 

01:56رویترز گزارش داد: یک منبع در ریاست جمهوری ترکیه: رئیس جمهور و دولت همچنان بر سر قدرتند.

01:55به گزارش خبرگزاری «سانا»ی سوریه از آنکارا ، ارتش ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد دولت کنونی را سرنگون کرده است و اعضای آن را بازداشت و به جرم خیانت محاکمه خواهد کرد.  

01:53به گزارش خبرگزاری رویترز، کاخ سفید اعلام کرد باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از اوضاع و تحولات در ترکیه مطلع شده است و در جریان تحولات جدید قرار خواهد گرفت.

01:51 شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: آمریکا، فرانسه و روسیه از شهروندان خود در ترکیه خواستند از محل استقرار خود خارج نشوند.

01:48شبکه اسکای نیوز عربی با پخش تصاویری مستقیم از آنکارا اعلام کرد، بخشی از بدنه ارتش ترکیه علیه دولت بینالی ییلدریم در ترکیه کودتا کردند.

01:45: سخنگوی دستگاه اطلاعاتی ترکیه گفت که تلاش برای کودتا در حال سرکوب شدن است و فرایند سرکوب تا صبح به اتمام خواهد رسید. 

01:44به گزارش خبرگزاری رویترز از آنکارا، تلویزیون دولتی ترکیه لحظاتی پیش اعلام کرد تمام فرودگاه‌های این کشور بسته اعلام شد.

01:43شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: ارتش ترکیه اعلام کرد به زودی قانون اساسی جدید را تدوین و صادر خواهد کرد.

01:41به گزارش خبرگزاری فرانسه از آنکارا، شبکه دولتی ترکیه به نقل از بیانیه ارتش این کشور از منع آمد و شد و حکومت نظامی در ترکیه خبر داد.

01:38خبرگزاری رویترز به نقل از خبرنگار شبکه تلویزیونی تی آر تی ترکیه  گفت سربازان داخل ساختمان این شبکه تلویزیونی دولتی در آنکارا هستند

مهران عیسی خبرنگار اسکای نیوز عربی در استانبول در گزارش مستقیم اعلام کرد، بخشی از بدنه ارتش کودتا کرده است، افسران وابسته به کودتاچیان از داخل مقر ستاد مشترک ارتش در آنکارا تیراندازی می کنند، حتی به نظر می رسد این افسران ستاد مشترک ارتش را به دست گرفته باشند، جنگنده ها در آسمان منطقه به پرواز در آمده اند، در استانبول نیز نیروهای ژاندارم پل روی تنگه بسفر و پل فاتح را مسدود کردند اما گفته می شود پلیس تحرکاتی را علیه این نیروها آغاز کرده است، گفته می شود کودتا، تلاش  نیروهای هوادار فتح الله گولن است.

01:35روزنامه ایندیپندنت انگلیس نوشت: ارتش ترکیه مدعی شد دولت را سرنگون کرده و کنترل کشور را در دست گرفته است.

01:34: رسانه‌های آمریکایی می‌گویند پنتاگون و دولت آمریکا در حال ارزیابی اوضاع در ترکیه هستند و فعلا قصد اعلام موضع ندارند. 

01:30- جان کری، وزیر خارجه آمریکا گفت که برای ترکیه آرزوی صلح می‌کند. 

01:30شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: ریاست جمهوری ترکیه از جامعه جهانی درخواست کمک کرد.

01:29خبرگزاری آناتولی ترکیه از انفجار در مرکز آموزشی نیروهای ویژه پلیس ترکیه در منطقه «گلباشی» در آنکارا و زبانه کشیدن شعله های آتش از آن خبر داد.   

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: ساختمان دستگاه اطلاعات عمومی ترکیه به دست کودتاچیان افتاد.

01:28به گزارش خبرگزاری رویترز، یک منبع ریاست جمهوری ترکیه از جهان خواست در کنار مردم ترکیه بایستند و همبستگی خودشان را با آنها حفظ کنند. حوادث در این کشور تلاش برای کودتا توسط گروهی درون نیروهای مسلح بوده است.

01:24شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: بالگردهای نظامی ارتش ترکیه برای حمایت از ستاد فرماندهی ارتش در اطراف ستاد در حال پرواز و تیراندازی هستند.

01:22فرودگاه آنکارا هم سقوط کرد. بمبی در آنکارا منفجر شد. تمامی پروازها از فرودگاه آتاتورک کنسل شده است.اردوغان به همراه خانواده اش به مکان نامعلومی منتقل شدند. فرمانده ارتش به گروگان گرفته شده است.

پایگاه اینترنتی روزنامه میرور انگلیس هم گزارش داد: هم اکنون تلویزیون دولتی در ترکیه برنامه پخش نمی کند.

خبرنگاران از مردم خواسته اند به هر وسیله اطلاعات را به بیرون از کشور منتقل کنند این درحالی است که براساس اعلام این روزنامه، شبکه اینترنت هم در آنکارا قطع شده است.

01:22- شبکه سی‌ان‌ان ترک به نقل از منابع آگاه گزارش داده است که رجب طیب اردوغان در محلی امن به سر می‌برد.
برخی منابع هم گزارش داده‌اند که وی برای تعطیلات به خارج از کشور رفته بوده و به هنگام کودتا در کشور نبوده است.
همزمان برخی دیگر از رسانه‌ها، از فرار وی از کاخ ریاست‌جمهوری خبر داده‌اند. 

 وزیر دادگستری ترکیه گفت افراد وابسته به فتح‌الله گولن پشت کودتا هستند. وی گفت هنوز اطلاعات کافی در مورد ابعاد کودتا در دست نیست.

01:18- حزب عدالت و توسعه از هوادارانش خواست برای اعلام حمایت از اردوغان به خیابان‌ها بیایند.

01:16-  کودتاگران فرمانده ارتش ترکیه را به گروگان گرفته‌اند. خبرگزاری آناتولی گزارش داد ژنرال هولوسی آکار فرمانده کل ارتش ‏ترکیه‏ گروگان گرفته شده است

01:05:  تلویزیون ترکیه و فرودگاه آتاتورک سقوط کرد. گفته می شود تلویزیون ترکیه و فرودگاه استانبول سقوط کرده است و اردوغان از قصر ریاست جمهوری گریخته است. شلیک هلیکوپتر های ارتش به ساختمان های امنیتی در آنکارا.

01:04: ارتش ترکیه در بیانیه‌ای به روزنامه‌نگاران اعلام کرده که کنترل دولت در اختیار ارتش است. 

01:00- ارتش ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که کشور را به دست گرفته است.

00:58- تصویری از حضور نظامیان با تانک در خیابان‌های آنکارا. 

00:51- تلویزیون دولتی ترکیه، قطع شد. فرودگاه استانبول هم به تصرف ارتش درآمده است. 

00:40 - شبکه‌های اجتماعی توئیتر، فیسبوک و یوتیوب در ترکیه فیلتر شدند.

00:25- «بینالی ایلیدریم»، نخست‌وزیر ترکیه کودتا در ترکیه را تأیید کرد و گفت که عاملان این کودتا مجازات خواهند شد. ارتش با انتشار خبری بر روی سایت خود اعلام کرد ارتش ترکیه کودتا کرد. مقابل ستاد ارتش ترکیه در آنکارا رفت وامدهای زیادی در جریان است. جنگنده ها بر فراز آنکارا در حال پرواز هستند. در پایتخت ترکیه صدای شلیک سلاح به گوش می رسد.

مقابل ستاد ارتش شمار زیادی نیروی امنیتی و آمبولانس اعزام شده اند. در استانبول دو پل سلطان قاتح و  بوعازایچی که رابط بخش آسیایی به اروپایی است توسط ژاندارمری مسدود شده و شمار زیادی تانک و نیرو بر روی پل مستقر شده اند. کودتا از سوی نخست وزیر ترکیه تایید شده است.

ییلدیریم نخست وزیر ترکیه اعلام کرد: برخی از نیروهای ارتش، اقدام به کودتا کرده اند. وی اعلام کرد به هیچ گروهی اجازه خلل به جمهوریت را نمی دهیم و عاملان کودتا مجازات می شوند، حکومت راس کار است.

ییلدیریم گفت: نیروهای امنیتی هر گونه اقدام لازم را انجام میدهند .چند تانک جلوی فرودگاه استانبول مستقر شده است.گفته می شود  نظامیان حامی فتح الله گولن با هدف تصرف اماکن مهم آنکارا و شهرهای بزرگ ترکیه دست به کودتا زده اند.توییتر ، فیسبوک و یوتیوب در ترکیه مسدود شد.

00:20: برخی گزارش‌ها حاکی است در سرتاسر کشور ترکیه حکومت نظامی اعلام شده است. 

شبکه خبری «آی‌24» از استقرار گسترده نیروهای نظامی در آنکارا و استانبول خبر داده است. 

بر اساس گزارش‌ها، اداره پلیس آنکارا، خواستار حضور تمامی نیروهای خود شده است. 

00:08-  یک شاهد عینی نیز در گفت‌وگو با رویترز از شنیده شدن صدای تیراندازی در آنکارا، پایتخت ترکیه خبر داده است. 

برخی رسانه‌ها نیز از پرواز جت‌های جنگنده بر فراز این شهر خبر داده‌اند.

00:05 - رسانه‌های خبری از مستقر شدن یگانی از ارتش ترکیه در مدخل پل «بوسپوروس» در استانبول و مسدود شدن مسیر حرکت خودروها خبر دادند. علت این اقدام ارتش هنوز مشخص نیست. (کودتا در ترکیه)

پل بوسپوروس بزرگ‌ترین پل ماشین‌روی استانبول است.(کودتا در ترکیه)

*این خبر در حال تکمیل است*

- - , .
.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 122 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 13:02

شب گذشته -یک دستگاه کامیون مردم حاضر در تجمع روز ملی فرانسه در شهر نیس را زیر گرفت و حداقل ۸۰ کشته و ۱۳۰ زخمی برجای گذاشت. کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 119 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 6:35

در حالی که از مدرسه به عنوان یکی از کانال‌های اولیه جامعه پذیری و فرهنگ پذیری یاد می شود و نقش آن در تربیت و ساختن نسل آینده کاملا روشن است، متاسفانه در مواردی میتوان از مقولاتی سراغ گرفت که به جای تعمیر و تثبیت فرهنگ، تخریب آن را در پی دارد.

بی گمان پی‌جویی برخی از بخشهای ولنگاری فرهنگی را میتوان در تصمیمات نسنجیده و احتمالا هماهنگ شده‌ای انجام داد که معمولا رسانه‌ای می‌شوند و جز خسارت از دل آنها نمیتوان چیز دیگری سراغ گرفت.
در اینجا نمونه ای از به اصطلاح جشن‌های فارغ التحصیلی در یکی از دبیرستان‌های تهران را مشاهده می کنید که بزعم مسئولان مدرسه نشاط آفرین است و بزعم مخاطب نمونه ای از ولنگاری فرهنگی،جشنی که با به اصطلاح هنرنمایی برندی بنام نوه فردین، بازیگر فیلمهای فارسی قبل انقلاب برگزار شد.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

- - , .
.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 125 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 6:35

در حالیکه اخبار متعددی درباره روند نقل و انتقالاتی پرسپولیس در روزهای آتی مطرح شده،حالا حسین هدایتی در گفت و گویی تاکید کرد که مذاکرات با دو بازیکن اروپایی به نتیجه رسیده است.

وی در این باره عنوان کرد:باشگاه پرسپولیس با مدافع و مهاجم اروپایی در حال مذاکره جدی هستند.این دو بازیکن کیفیت بالایی دارند.فکر می کنم در روزهای آینده به پرسپولیس ملحق شوند.

کاپ

- - , .
.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 111 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 6:35

 احسان علیخانی؛ تهیه کننده، کارگردان و مجری تلویزیون در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد خبر ازدواجش که اخیرا در فضای مجازی در حال گسترش است شایعه بوده و اگر خبری درباره وی بخواهد منتشر شود، خودش اعلام می کند.


او در اینستاگرامش نوشت: "سلام رفقاي عزيز ، ميخندم فقط ميخندم به تمام اين شايعات ، توهم ها ،دروغهاي مزخرف ، سالهاست عادت كردم كه قبل و بعد هر كاري كه ميسازم عده اي بيمار و بي وجدان ، دروغهاي رنگي و طراحي شده بسازند و بتازند به من و اندك آبرويي كه نزد شما دارم ، ميخندم كه بفهمند زندگي انقدرها جدي نيست ميخندم كه بفهمند اگر انها با اين دروغها ، آرزوي رفتن آرامش از زندگي من را دارنند من با لبخند برايشان آرزوي آرامش ميكنم و حيف از اين همه خلاقيت و پشتكار كه صرف خلق دروغهاي رنگي و شايعات پرطرفدار ميكنند ، كاش قلبهايشان قرار بگيرد و كمي به خودشان برسند ، همه اين دروغها و شايعات براي يكي مثل من طبيعي است اما قسمت تعجب برانگيز ، توجه و باور كردن عده اي از شما دوستان عزيز است رفقا اين چرنديات ارزش فكر كردن هم ندارد چه برسد به باور كردن ،،، خدايا زور ما به تعدادي از عزيزان دروغ پرداز و شايعه ساز در فضاي مجازي نميرسد تو برايشان خدايي كن و بيدارشان كن كه فضاي مجازي هم خدايي دارد...

نكته با رفقا: خبرهاي صحيح و واقعي مربوط به من يا از طريق خودم و پيج شخصي بنده منتشر ميشود و يا رسانه هاي معتبر ...بعضي دوستان در كامتنها با هم دعوا ميكنند و توهين ،،، رفقا كسي كه انسان است خانواده ميفهمد شرف دارد و نجابت و حتي اندكي تربيت ، فحش نميدهد گفتگو ميكند فحش نوشتن كار ساده ايست و نشانه شأن خانوادگي ماست تو آرام باش شعر بنويس و جملات خوب ، كسي كه فحش ميدهد عصباني است تو بزرگ باش بهش آرامش هديه بده و جملات خوب ، حتما روزي پشيمان ميشود و به تو سلام ميكند ...
مخلص همه ،حتي شما دوستان شايعه ساز و دروغ پرداز...".

- - , .
.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 131 تاريخ : جمعه 25 تير 1395 ساعت: 12:56

این بازیگر 39 ساله با انتشار عکس هایی از خودش در این مورد نوشت:

*****

مگه چيه؟!

دوستمه دوست دارم براش تبليغ كنم

يه دوست كه اين روزها شبيهش كم پيدا ميشه

روسری و شال هاشونم حرف نداره

سیمرغ

- - , .
.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 129 تاريخ : جمعه 25 تير 1395 ساعت: 12:56

ساعت 24-روزنامه های ورزشی 24 تیر کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 115 تاريخ : جمعه 25 تير 1395 ساعت: 12:56

خبرها حاکی از آن است که حنانه شهشهانی بازیگر سریال کلاه پهلوی که دو سال قبل تصاویر نیمه برهنه خود را منتشر کرده بود، به شبکه GEM پیوست.

بیوگرافی حنانه شهشهانی

نام و نام خانوادگی: حنانه شهشهانی

تاریخ تولد: ۴ اسفند ماه ۱۳۶۸

تحصیلات: موسیقی

ساز تخصصی : ویولن

زندگی خصوصی حنانه شهشهانی

به گزارش خرداد، حنانه شهشهانی اولین بار در سن ۴ سالگی جلوی دوربین محسن شاه محمدی برای بازی در سریال شلیک نهایی رفت بعد از اون در چندین کار کودک با شاهپور غریب همکاری داشت و در برخی از کارهای مادرش خانم ویدا شهشهانی نیز بازی کرده است. حنانه شهشهانی چند سالی رو برای تحصیل به ارمنستان رفت و دوباره از سن ۱۶ سالگی به ایران آمد.

حنانه شهشهانی بازیگر جوان کشورمون تصمیم به حضور در سینما را بعد از اتمام کار کلاه پهلوی در سر داشت سینمایی که جنبه مادی و اقتصادیش براش مهم نبود و دوست داشت توسط سینمایی ها دیده بشود تا مردم عادی این علاقه به سینما تا حدی بود که حنانه شهشهانی را نگران ساخت تله فیلم ها کرده بود و او معتقد بود که تله فیلم ها به سینما ضربه میزند وباعث میشه خیلی از کارگردان ها به ساخت آنها رو بیارند که باعث میشه که سینما کوچک بشه و نزول کند . ولی این آرزوها و علایق با پخش عکس های لو رفته حنانه شهشهانی تا حدودی از بین رفت البته پخش تصاویر این بازیگر جوان سریال کلاه پهلوی انتقاد هایی رو به صدا وسیما متوجه کرد ولی کسی که در این بین بیشترین ضرر رو کرد خود حنانه بود.

مادر حنانه شهشهانی معتقد است که این عکس ها ساختگی و فتوشاپ هست و با شکایت به دنبال عوامل پخش آنها هستند وی در ادامه می گوید : حنانه سه سال برای درس خواندن به آمریکا سفر کرده بود. با اینکه در آنجا هم پیشنهاد کار داشت ولی گفت که آنجا کار نمی‌کند و می‌خواهد به ایران برگردد. بالاخره با پیشنهاد پوران درخشنده برگشت.

 قرار بود که در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند ایفای نقش کند. اما نتوانست خود را به این فیلم برساند و قرار است برای فیلم جدیدشان که در مورد طلاق است از حضور حنانه استفاده کنند.

ویدا شهشهانی در ادامه در پاسخ به سوالی که حنانه شهشهانی فعالیت مدلینگ انجام می داده است بیان داشت : زمزمه‌ها مبنی بر این بود که حنانه کار مدلینگ می‌کرده و عکاس امانتداری نکرده است در حالی که حنانه آنجا کار مدلینگ نمی‌کرد و هر کسی حرفی زده در واقع شایعه بوده است.

اما قضیه پخش عکس های بی حجاب حنانه شهشانی سبب شد که حنانه بیشتر سر زبان‌ها بیفتد ولی خب طول می‌کشد تا بخواهد قضیه عکس و … از ذهن مردم پاک شود. اگر ادعا های مادر حنانه درست باشد احتمالا عده ای می خواستند حنانه را از صحنه بیرون کنند که برای رسیدن به هدف شون تا حد زیادی موفق شدند و آرزو های این بازیگر زن را به باد دادند.

فیلم های سینمایی حنانه شهشهانی

فیلم حرفه ای ها ( پوران درخشنده – ۱۳۸۸)

فیلم میم مثل مادر (رسول ملاقلی پور – ۱۳۸۵)

فیلم زاگرس ( محمد علی نجفی – ۱۳۸۴)

مجموعه های تلویزیونی حنانه شهشهانی 

سریال جاودانگی ( ۱۳۹۰)

سریال ترانه مادری ( ۱۳۸۷)

سریال مثل هیچ کس ( ۱۳۸۷)

سریال یک مشت پر عقاب ( ۱۳۸۶)

سریال کلاه پهلوی ( ۱۳۸۳ – ۱۳۹۰)

سریال شلیک نهایی ( ۱۳۷۳)

تله فیلم های حنانه شهشهانی 

فیلم تلویزیونی پروانه ها ( ۱۳۸۸)

فیلم تلویزیونی بلند گریه کن (اسماعیل فلاح پور- ۱۳۸۴)

- - , .
.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 118 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 12:33

 اندی رز عکاس انگلیسی پس از 660 ساعت صبر و تحمل   220 بار سفر و گردش در حیات وحش برای گرفتن عکس‌هایی ناب از حیات وحش موفق شد در منطقه پارک ملی "رنتامپور" در ایالت "راجستان" هند لحظه شکار یک گوزن به دست ببر را به صورت کامل  عکس بگیرد. 

وی لحظه ای دل خراش وغمناک اما دیدنی را به تصویر کشیده است.

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

دنیای بی رحم حیات وحش به روایت تصویر

باشگاه خبرنگاران

- - , .
.

کاوش جالب های نت...
ما را در سایت کاوش جالب های نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان jalebha بازدید : 107 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 5:27